1   - следећа страна 

Кад би мене питали

Завршна приредба за крај четвртог разреда

12. јуна тачно у подне ученици четвртог разреда одржали су завршну приредбу у сали ДКЦ-а. Учествовало је свих 87 ученка кроз живописне музичке, глумачке и ритмичке тачке. 

Било је уживање слушати ову дивну децу која су се овом опролита од својих учитељица Јаце, Снеже и Даце

Велико хвала свима који су помогли да овај догађај изгледа што лепше и свечаније.

Овај линк води ка целој приредби. Уживајте!



МЛАДИ ИНФОРМАТИЧАРИ

Ближи се крај школске године, а наши информатичари и даље доносе награде и раде пуном паром.

Након велике републичке смотре „Школа за 21.век“, иновација, предузетништво и програмирање помоћу Микро-бит уређаја које је одржано у Београду под покровитељством „British Council” у РС. дана 14.05.2025.год, где се екипа седмог разреда у саставу Мина Ружић, Вук Бошковић пласирала у полуфинале са патент моделом „Еколошка Микро-бит Лабела“, иста екипа младих информатичара-програмера је постигла још један сјајан резултат.

На републичком екипном такмичењу из области информатике и рачунарства „Програмер јуниор“ - под покровитељством Друштва математичара Србије и Рачунарске гимназије, које је одржано дана 24.05.2025.год. у Рачунарској гимназији, наш информатички тим, Мина и Вук, су освојили још једно сјајно одличје у области програмирања – овога пута бронзу медаљу и треће место, као и пригодне награде од покровитеља.

Детаљније о такмичењу на линку.

 
Наставници ментори Нада Јовановић и Предраг Павловић.



Кућни послови – колико помажемо?

Радионица о расподели кућних послова у оквиру наставе енглеског језика и eTwinning пројекта

У априлу је одржана радионица са ученицима четвртог разреда у оквиру наставе енглеског језика, предмета Свет око нас (СНА) и eTwinning пројекта на тему расподеле кућних послова. Радионици је претходила анкета коју су спровели ученици петог и шестог разреда – чланови СНА Клуба љубитеља страних језика. Циљ анкете био је да подстакне критичко размишљање о томе колико ученици помажу у обављању кућних послова, ко највише, а ко најмање учествује у тим активностима, као и да ли постоји простор за правичнију расподелу задатака унутар породице.

На почетку радионице, ученици четвртог разреда су се путем видео-снимка упознали са партнерском школом из Шпаније, са којом смо сарађивали на пројекту. Након тога су анализирали резултате анкете и графички приказали податке на паноу – по врсти кућних послова, полу и улогама чланова породице – уз пратеће коментаре и дискусију.

На крају активности, спроведена је рефлексија и евалуација: ученици су проценили шта су ново научили током израде задатака и у којој мери су користили енглески језик.

Фотографије и закључци са радионице биће постављени на eTwinning платформу ради размене искустава са колегама и ученицима из партнерских школа у иностранству.

Наставница: Данијела Андрејић


ЗАВРНИ РУКАВЕ

Ученици I-3 су своје слободно време током викенда провели радно, сређујући простор око школе. Овом акцијом су својом активношћу стекли еколошку свест о проблему бацања смећа у природи.

Хвала вам што сте показали како се рукави заврну за чистију средину! 😊


1   - следећа страна